toateBlogurile.ro

vineri, 6 noiembrie 2009

O noua provocare: invata sa faci limerick!

Luna aceasta am primit foarte multe e-mailuri la redactie de la cititoare impresionate de articolul JOACA-TE CU PUTEREA MINTII. Este vorba despre un set de joculete menite sa antreneze activitatea cerebrala, iar daca le urmezi timp de patru saptamani iti poti imbunatati memoria cu 78%. In traducere libera, nu vei mai uita unde ti-ai lasat cheile sau cum o cheama pe mama iubitului tau.

Iata jocul cu care ne-am distrat noi (echipa Prevention) cel mai mult atunci cand colega noastra, Lavinia, a scris articolul: limerick-ul. Este o poezie umoristica absurda de cinci versuri, in care primul, al doilea si al cincilea rand riemaza intre ele si au acelasi numar de silabe (in general 8 sau 9). Al treilea si al patrulea rand rimeaza intre ele si sunt mai scurte (de obicei au cinci sau sase silabe).

Uite ce am creat eu:

Mama mea are o fata
Si frumoasa, si desteapta.
Scrie-n revista,
Plange-n batista,
Si-o iubeste lumea-ntreaga.

E randul tau sa scrii versuri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu