toateBlogurile.ro

miercuri, 6 ianuarie 2010

2010 - Fa-l sa fie cel mai bun an al tau!




Toata lumea isi pune o dorinta la miezul noptii dintre ani si se gandeste cu speranta la anul care incepe dupa numaratoarea inversa.

Eu mi-am propus pentru 2010 sa fiu mai fericita, sanatoasa si mai buna cu cei din jur, sa dau mai mult, sa-mi mananc portia zilnica de legume si fructe si sa ma concentrez asupra carierei.

A! si inca ceva! Mi-am propus sa am mai multa grija de familia mea. Sa mergem impreuna sa ne facem analizele, sa avem mese sanatoase si sa le dam mai mult celor din jur, sa facem fapte bune fara sa stam pe ganduri.

Tu ce ti-ai propus pentru noul an? Si, mai ales, ce ti-ai propus sa ii inveti pe cei din jur in 2010 despre cum sa aiba grija de ei si de sanatatea lor?
Te astept cu rezolutii miraculoase pentru acest an!

8 comentarii:

  1. La multi ani tuturor! Pentru mine 2010 este cel mai important an din viata pentru ca ma voi casatori; asadar, las deoparte criza si celelalte probleme marunte ale vietii cotidiene si ma indrept cu inima deschisa spre noul an! Mi-am propus asadar sa incep o noua viata alturi de omul pe care il iubesc enorm si sa impartasesc cu cei din jur fericirea mea. O sa incerc si mai mult sa am grija de mine, de EL si de familia mea. In rest, abia astept sa vina momentul magic si sa am parte de o nunta "ca-n povesti".
    Elena Grumazescu.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!Un an nou cat mai frumos pentru toata lumea!
    In ciuda vitezei cu care traim, cu care se misca lucrurile in jurul nostru si in care alergam ... uneori nestiind spre ce anume, intentionez sa dilat timpul... sa am mai multa grija de mine, sa incerc sa imi implinesc mai multe dorinte, caci multe dintre ele depind de mine.
    Vreau sa fac mai multa miscare in 2010, intr-o activitate care imi place: dansul. Ma voi inscrie la cursuri de dans, animandu-mi corpul si nu numai :)
    Asadar, va invit la dans!

    Ana Alexa

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am propus sa am un an diferit de cei care au trecut. In 2010 imi doresc sa fiu mai curajoasa, sa incerc sa-i cunosc mai bine pe cei dragi mie, sa fiu eu insami si sa traiesc cu adevarat fiecare clipa!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu mi-am propus sa-ti devin coleg. da, la prevention. si da, in 2010. stie acrisoara de ce :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Da sa fie cel mai bun si daca nu cel mai bun, cel putin in top 5! Sa terminam cu criza, cu job-urile nasoale si cu sanatatea subreda!Sa fie un an in care sa ne punem la punct cu toate si in care sa avem curajul si realismul sa ne punem in practica visele! Eu unul vreau in 2010 sa iubesc si sa fiu iubit cel putin la fel de mult ca in anul ce a trecut, dar sa fiu mult mai sanatos si sa am grija de mine si de cei dragi. Ca rezolutie miraculoasa pentru sanatate propun: mult dragoste, mult sport, cumpatare si multa voie buna.Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iar eu imi doresc sa ne fie Cosmin coleg si sa ne cante zilnic la chitara :D

    RăspundețiȘtergere
  7. subscriu!
    la toate comentariile voastre!
    foarte frumoase si optimiste!

    astept cantarea la chitara :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hey!!
    hmm..eu incepusem pe blog la mine chiar si mai devreme cu rezolutiile pt 2010:))de fapt, daca ma gandesc bine, eu am rezolutii mai mereu :))
    pt 2010 vreau sa fiu mai buna,sa am mai multa rabdare si sa ii ascult mai mult pe cei din jurul meu. imi mai doresc sa ma orientez mai mult pentru viitor, nu doar carpe diem, oricat de bine arata pe hartie si suna in poveste. ar trebui sa imi prioritizez un pic viata :)
    ce complicat suna ..

    RăspundețiȘtergere